Koliber

ABOUT THE PRODUCT

Koliber.DOK Portfolio is a set of applications (Koliber.DOK Admin, Koliber.DOK Modeler, Koliber.DOK Klient) that allow for the broadly understood management of electronic documents in a safe and legal manner. The product is developed as a part of a project financed by the European Union.

Koliber.DOK Portfolio consists of the following applications:

 

Koliber.DOK Admin

An application for managing system objects by defining:

  • document templates,
  • attributes of document templates,
  • permission levels for users,
  • the organizational structure of the company.
  • The product can be used in the international environment through the use of multilingual labels.

 

Koliber.DOK Modeler

An application for managing business processes by:

  • defining processes,
  • assigning document templates to nodes of processes,
  • generating input forms,
  • granting permits to perform activities in the process,
  • defining notifications sent by the system and many others.

 

Koliber.DOK Klient

The application allows:

  • Adding documents to a repository in accordance with the templates defined in Koliber.DOK Admin,
  • storage of documents,
  • document searches by attributes,
  • viewing next versions of the documents,
  • viewing document images,
  • processing of documents in accordance with the processes defined in Koliber.DOK Modeler.

The application is available via a web browser. Koliber.Dok Klient is supplied with a ready set of templates which facilitates getting started with an electronic document repository:

 

Process templates:

  • The process of handling an incoming invoice
  • The process of handling a holiday request
  • The process of taking a company car

 

Templates of documents:

  • Invoice
  • Bill
  • Holiday request
  • Certificates of employees and Companies

The number of templates is regularly extended.

TECHNOLOGY

Applied technologies and system solutions:

  • Technology stack JAVA (Java SE 6+, Java EE 5+)
  • Operating system:
    Oracle Java 6+ (for server and services Linux/UNIX/Windows/MacOS)
    any for customers (service through the website)
  • Web server:
    Apache Glassfish + optionally Apache httpd/nginx (FrontServer)
  • Database:
    Access through JDBC (standard PostgreSQL 8.4+)
    Implementations performed also on MS SQL Server, Oracle, MySQL/MariaDB

On the customers’ side any web browser that supports XHTML 1.0 and newer (HTML5):

  • Internet Explorer 8+
  • Firefox 3.6+
  • Opera (all versions)
  • Safari 5+
  • Google Chrome (all versions)
Contact

Asseco Data Systems S.A.
Office in Łódź

 +48 (42) 675 64 19
development@assecods.pl

BENEFITS

Automation

Thanks to workflow, the system automates the decision-making processes in the organization within the area of management of business processes.

Online access

The customer receives the application Koliber.DOK Portfolio accessible via a web browser.

Compatible with the law

The system allows you to manage electronic documents in a secure manner and in accordance with the applicable laws.

OFFER

For more information about licensing, sales, and the implementation of Koliber.DOK Portfolio, please contact us by e-mail: development@assecods.pl or phone: +48 42 675 64 19

PROJECTS

Our software is used by business customers, i.e. large banks and institutions.

Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia;
  2. Kontakt do Inspektora ochrony danych w Asseco Data Systems S.A. można uzyskać pod adresem e – mail: IOD@assecods.pl, tel.+48 42 675 63 60.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    • przygotowania odpowiedzi na zapytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
    • przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przygotowania i przedstawienia odpowiedzi na zapytanie oraz do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.
  5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizację wszystkich powyższych praw można zrealizować poprzez wniosek złożony na stronie https://www.daneosobowe.assecods.pl
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do realizacji wniosku z zapytaniem. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie.
  8. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach przetwarzania danych osobowych podanych przy utworzeniu Konta i uzupełnianiu danych w nim zawartych oraz danych dotyczących aktywności w Serwisach (zgodnie z Polityką prywatności serwisu internetowego Asseco Data Systems S.A. Polityka prywatności)
    i aktywności związanej z naszą komunikacją mailową z Panią/Panem, a efektem takiego przetwarzania będzie dopasowanie informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług, które mogą Panią/Pana zainteresować.

POLITYKA PRYWATNOŚCI