komunikacja-masowa_3

Opis Obszaru

Oferujemy rozwiązania pozwalające bezpiecznie i efektywnie zarządzać informacjami w postaci dokumentów (danych) zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej oraz aplikacje zapewniające całościową obsługę korespondencji i komunikacji spersonalizowanej w każdej organizacji. Nasze usługi realizujemy w oparciu nowoczesną infrastrukturę, opartą o własne Data Center, zapewniającą nieprzerwaną pracę w dwóch lokalizacjach (ośrodki w Łodzi oraz w Szczecinie), przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi do zarządzania i przetwarzania informacji i dokumentów. Nasi pracownicy dbają nie tylko o zapewnienie realizacji usług na najwyższym poziomie. Dbają również o ich efektywność i są wstanie doradzić oraz wskazać kierunki działań, które zwiększą skuteczność zleconych nam usług.  Naszym klientom zapewniamy:

  • Wysoką elastyczność – ogromny potencjał produkcyjny zlokalizowany w dwóch równolegle funkcjonujących ośrodkach i możliwość realizacji zadań nieplanowanych i dużej skali.
  • Wysoki poziom bezpieczeństwa produkcji – realizacja produkcji odbywa się w pomieszczeniach spełniających najwyższy poziom bezpieczeństwa, wydzielone strefy bezpieczeństwa z monitorowaną kontrolą dostępu. W każdej chwili w przypadku nastąpienia awarii w jednym z ośrodków, jesteśmy w stanie natychmiast przenieść produkcję do drugiego ośrodka.
  • Możliwość redukcji kosztów  – atrakcyjne ceny usług oraz możliwość skupienia się na biznesie, a nie na procesach wparcia.

Dane Kontaktowe

Zespół Sprzedaży

Maciej Sieluń

+48 42 675 64 25

+48 508 002 055

Biuro Obsługi Klienta

Anna Suchar

+48 91 425 74 25

+48 669 992 068

Oferujemy następujące rozwiązania:

Komunikacja Masowa to zestaw specjalistycznych usług, które w zależności od potrzeb można dobrać i łączyć tak, aby jak najlepiej dopasować je do potrzeb oraz charakterystyki organizacyjnej naszych Klientów. Nasza oferta obejmuje:

  • Wydruki masowe – usługa masowego wydruku dokumentów w technice laserowej, czytaj więcej.
  • Kopertowanie – usługa kopertowania z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń: KERN, Neopost, czytaj więcej.
  • Personalizacja dokumentów i korespondencji (wydruki transakcyjne) – usługa wydruku spersonalizowanych dokumentów (w procesie drukowania bezpośrednio na wysyłanym piśmie) oraz korespondencji (spersonalizowany adres na etykietach), czytaj więcej.
  • System Obsługi eFaktur (SOE) – usługa przygotowania i dystrybucji eFaktur lub innych dowolnych dokumentów w formie elektronicznej np. PDF zabezpieczonych pieczęcią lub podpisem elektronicznym oraz znacznikiem czasu, czytaj więcej.
  • Bezpieczne Archiwum Elektroniczne (BAE) – usługa archiwizacji i udostępniania wraz z wyszukiwaniem za pomocą metadanych dokumentów elektronicznych przygotowanych przez Pion Komunikacji Masowej lub dostarczonych przez klienta.
  • eMailing – usługa dystrybucji do odbiorców końcowych dokumentów w formie elektronicznej poprzez serwer pocztowy zgodnie wymaganym harmonogramem i bazą adresów kont pocztowych.
  • e-Avizo – usługa mobilnego powiadamiania odbiorców o wystawieniu dla nich dokumentów, na przykład faktur. Jest to szybki i bezpieczny sposób na przesłanie spersonalizowanej informacji w postaci poczty elektronicznej (e-mail) lub krótkiej wiadomo tekstowej (SMS), czytaj więcej.
  • Drukarka Wirtualna (Z-Print) – usługa optymalizująca koszty druku biurowego i korespondencji wewnątrz organizacji poprzez system zarządzający obiegiem dokumentów przeznaczonych do wysłania w postaci listów. Usługa zapewnia również usługi zarządzania wysyłką, możliwość przechowywania dokumentów elektronicznych oraz obsługę korespondencji zwrotnej, czytaj więcej.
  • Wysyłka pocztowa i kurierska – usługa wysyłek pocztowych obejmuje, oprócz wydrukowania, zaadresowania i zakopertowania dokumentów do postaci gotowych przesyłek, także ich późniejsze dostarczenie, w imieniu klientów, do danego operatora pocztowego lub firmy kurierskiej, łącznie z wniesieniem opłaty nadawczej, czytaj więcej.
  • Obsługa korespondencji przychodzącej oraz zwrotów – usługa bezpośredniej obsługi zwrotów, która obejmuje następujące czynności: identyfikacja zwrotu w oparciu o kody kreskowe i bazę wysyłek, wprowadzenie przyczyny zwrotu, okresowe, np.: raz w tygodniu wysyłanie do klienta usługi raportu z wykonanych prac, czytaj więcej.
  • System Monitoringu Wysyłek (SMW) – pakiet aplikacji internetowych przeznaczony do śledzenia stanu korespondencji masowej, począwszy od fazy przetwarzania zbiorów wejściowych (otrzymanych od klienta) do momentu nadania przesyłek na pocztę (bądź wysyłki kurierem), czytaj więcej.
  • Bezpieczne przesyłki PIN – usługa przygotowywania listów w technice Pressure–Seal, pozwalająca maksymalnie zwiększyć tajemnicę korespondencji, czytaj więcej.
  • Optymalizacja kosztów nadania – system Optymalizacji Kosztów pozwala klientom obniżyć koszty, poprzez konsolidację – połączenie przesyłek do jednej koperty w list zbiorczy, czytaj więcej.
  • Skanowanie dokumentów – usługa skanowania dokumentów, w tym m.in.: porządkowanie dokumentów, ich skanowanie, pozyskiwanie z dokumentów informacji, zapisywanie dokumentów oraz informacji o nich w plikach lub repozytoriach dokumentów elektronicznych, czytaj więcej.
  • Papierowe Archiwa – usługa przechowywania we własnych Papierowych Archiwach dowolnego rodzaju dokumentów papierowych, np. dokumenty bankowe, finansowo-księgowe, dokumenty kadrowo-płacowe i inne, czytaj więcej.
  • Usługi kancelaryjne i obsługa korespondencji zwrotnej i przychodzącej – w połączeniu z papierowym archiwum oraz elektronicznymi repozytoriami i innymi narzędziami stanowią kompleksową obsługę dla korespondencji zwrotnej i przychodzącej oraz zapewniają dostęp do informacji o przyjętych i opracowanych dokumentach.
  • Rozwiązania portalowe – usługa przygotowania portali (m.in. Content Management, eCommerce, systemy płatności, Business Intelligence, itp.) w oparciu o najnowsze technologie JAVA, WebServices, XML, SOA i inne, czytaj więcej.
  • Korespondencja seryjna  – usługa wydruku, zaadresowania i zakopertowania dokumentów zleconych przez firmę lub instytucję, obejmuje również dostarczenie korespondencji do adresata za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej, czytaj więcej.

Wydarzenia:

VI Forum Druku Transakcyjnego i Korespondencji Masowej – już wkrótce!

 

W tym roku organizujemy już po raz szósty Forum Druku Transakcyjnego i Korespondencji Masowej. Jest to spotkanie, które gromadzi nie tylko szerokie grono dostawców usług druku i korespondencji masowej, ale także ich odbiorców. Konferencja jest doskonałą okazją do rozpropagowania wśród aktualnych i potencjalnych klientów koncepcji outsourcingu.

Komunikacja Masowa w liczbach

25 mln

Wydruków w miesiącu

8.000.000

Zakopertowanych listów

5.000

Spersonalizowanych stron drukowanych na minutę

2.000.000

eDokumentów na dobę