Opis Obszaru

Chcesz zwiększyć efektywność masowej komunikacji zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej?

Połącz siłę rozwiązań cyfrowych oraz usług tradycyjnych!

Skorzystaj z zaawansowanych rozwiązań informatycznych dla firm i instytucji, które masowo komunikują się ze swoimi klientami. W ofercie Pionu Komunikacji Masowej Asseco znajdziesz szereg specjalistycznych usług, które pozwolą na zwiększenie efektywności biznesu i zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Postaw na sprawdzonego dostawcę, z wieloletnim doświadczeniem, oferującego usługi i produkty oparte o najnowsze technologie. Zyskaj pewność, że Twoja korespondencja, bez względu na wolumen oraz rodzaj dokumentów,  trafi do klientów na czas.

 

Poszukujesz rozwiązań pozwalających na masową realizację druku, kopertowania, nadawania przesyłek i obsługę zwrotów pocztowych, a także archiwizację?

 

A może chcesz przejść przez proces transformacji cyfrowej?

Poznaj oferowane przez nas usługi do elektronicznego przetwarzania danych, dystrybucji dokumentów elektronicznych, komunikacji marketingowej oraz archiwizacji!

Skorzystaj z najlepszych na rynku rozwiązań do masowej komunikacji.

Oferujemy następujące rozwiązania:

Komunikacja Masowa to zestaw specjalistycznych usług, które w zależności od potrzeb można dobrać i łączyć tak, aby jak najlepiej dopasować je do potrzeb oraz charakterystyki organizacyjnej naszych Klientów. Nasza oferta obejmuje:

  • Trans&Promo – jest to połączenie przekazu transakcyjnego z promocyjnym. Jeden, do tej pory kosztowny dokument, zaczyna spełniać dwie funkcje: zawiera informację transakcyjną oraz pełni rolę nośnika marketingowego. Stwarza znakomitą okazję umacniania relacji z klientami.

 

  • Wydruki masowe – usługa masowego wydruku dokumentów w technice laserowej;

 

  • Kopertowanie – usługa kopertowania z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń: KERN, Neopost;

 

  • Personalizacja dokumentów i korespondencji (wydruki transakcyjne) – usługa wydruku spersonalizowanych dokumentów (w procesie drukowania bezpośrednio na wysyłanym piśmie) oraz korespondencji (spersonalizowany adres na etykietach);

 

  • System Obsługi eFaktur (SOE) – usługa przygotowania i dystrybucji eFaktur lub innych dowolnych dokumentów w formie elektronicznej np. PDF zabezpieczonych pieczęcią lub podpisem elektronicznym oraz znacznikiem czasu;

 

  • Bezpieczne Archiwum Elektroniczne (BAE) – usługa archiwizacji i udostępniania wraz z wyszukiwaniem za pomocą metadanych dokumentów elektronicznych przygotowanych przez Pion Komunikacji Masowej lub dostarczonych przez klienta;

 

  • eMailing – usługa dystrybucji do odbiorców końcowych dokumentów w formie elektronicznej poprzez serwer pocztowy zgodnie wymaganym harmonogramem i bazą adresów kont pocztowych;

 

  • e-Avizo – usługa mobilnego powiadamiania odbiorców o wystawieniu dla nich dokumentów, na przykład faktur. Jest to szybki i bezpieczny sposób na przesłanie spersonalizowanej informacji w postaci poczty elektronicznej (e-mail) lub krótkiej wiadomo tekstowej (SMS);

 

  • Drukarka Wirtualna (Z-Print) – usługa optymalizująca koszty druku biurowego i korespondencji wewnątrz organizacji poprzez system zarządzający obiegiem dokumentów przeznaczonych do wysłania w postaci listów. Usługa zapewnia również usługi zarządzania wysyłką, możliwość przechowywania dokumentów elektronicznych oraz obsługę korespondencji zwrotnej;

 

  • Wysyłka pocztowa i kurierska – usługa wysyłek pocztowych obejmuje, oprócz wydrukowania, zaadresowania i zakopertowania dokumentów do postaci gotowych przesyłek, także ich późniejsze dostarczenie, w imieniu klientów, do danego operatora pocztowego lub firmy kurierskiej, łącznie z wniesieniem opłaty nadawczej;

 

  • Obsługa korespondencji przychodzącej oraz zwrotów – usługa bezpośredniej obsługi zwrotów, która obejmuje następujące czynności: identyfikacja zwrotu w oparciu o kody kreskowe i bazę wysyłek, wprowadzenie przyczyny zwrotu, okresowe, np.: raz w tygodniu wysyłanie do klienta usługi raportu z wykonanych prac;

 

  • System Monitoringu Wysyłek (SMW) – pakiet aplikacji internetowych przeznaczony do śledzenia stanu korespondencji masowej, począwszy od fazy przetwarzania zbiorów wejściowych (otrzymanych od klienta) do momentu nadania przesyłek na pocztę (bądź wysyłki kurierem);

 

  • Bezpieczne przesyłki PIN – usługa przygotowywania listów w technice Pressure–Seal, pozwalająca maksymalnie zwiększyć tajemnicę korespondencji;

 

  • Optymalizacja kosztów nadania – system Optymalizacji Kosztów pozwala klientom obniżyć koszty, poprzez konsolidację – połączenie przesyłek do jednej koperty w list zbiorczy;

 

  • Skanowanie dokumentów – usługa skanowania dokumentów, w tym m.in.: porządkowanie dokumentów, ich skanowanie, pozyskiwanie z dokumentów informacji, zapisywanie dokumentów oraz informacji o nich w plikach lub repozytoriach dokumentów elektronicznych;

 

  • Papierowe Archiwa – usługa przechowywania we własnych Papierowych Archiwach dowolnego rodzaju dokumentów papierowych, np. dokumenty bankowe, finansowo-księgowe, dokumenty kadrowo-płacowe i inne;

 

  • Rozwiązania portalowe – usługa przygotowania portali (m.in. Content Management, eCommerce, systemy płatności, Business Intelligence, itp.) w oparciu o najnowsze technologie JAVA, WebServices, XML, SOA i inne;

 

  • Korespondencja seryjna  – usługa wydruku, zaadresowania i zakopertowania dokumentów zleconych przez firmę lub instytucję, obejmuje również dostarczenie korespondencji do adresata za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej;

Broszura

Komunikacja Masowa w liczbach

25 mln

Wydruków w miesiącu

8 mln

Zakopertowanych listów na miesiąc

5 tys.

Spersonalizowanych stron drukowanych na minutę

2 mln

e-Dokumentów na dobę