RCI Leasing wspólnie z Asseco
stawia na cyfrową komunikację
z klientami

RCI Leasing wspólnie z Asseco
stawia na cyfrową komunikację
z klientami

RCI Leasing przy wsparciu Asseco wdrożyło pierwsze procesy paperless. Spółka oferująca usługi finansowe z zakresu branży motoryzacyjnej umożliwiła swoim klientom otrzymywanie, m.in. e-faktur. Jest to możliwe dzięki rozwiązaniu dostarczonemu przez Asseco Data Systems.

Celem RCI Leasing jest prowadzenie biznesu bez papieru w tym możliwość wysyłki w wersji elektronicznej jak największej liczby faktur (za leasing pojazdów) czy wezwań do zapłaty. W związku z tym Asseco realizuje w spółce wdrożenie usług kompleksowej obsługi korespondencji masowej ze szczególnym naciskiem na dokumenty w formie cyfrowej. RCI Leasing dysponuje już portalem wykorzystywanym do pozyskiwania zgód na komunikację elektroniczną.

Realizowany przez nas projekt zapewni klientowi płynne przejście z komunikacji tradycyjnej na dystrybucję e-dokumentów. Ich cyfryzacja to szybsze płatności, większa efektywność obsługi przy jednoczesnej redukcji kosztów, stały dostęp on-line do zawartych w nich informacji oraz dbałość o środowisko – powiedział Piotr Mazur, Dyrektor Pionu Komunikacji Masowej w Asseco Data Systems. To przedsięwzięcie potwierdza też rosnące zapotrzebowanie branży finansowej na usługi elektroniczne w obszarze dystrybucji dokumentów transakcyjnych – dodał.

Asseco posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze korespondencji masowej zarówno, w wersji papierowej, jak i elektronicznej. Dzięki temu może wspierać RCI Leasing w zakresie komunikacji tradycyjnej, jednocześnie umożliwiając jej cyfrową transformację. W kolejnych etapach projektu dostawca IT wdroży w spółce, m.in. portal dla pracowników, który umożliwi im dostęp do archiwum wysłanych faktur elektronicznych.

Więcej o cyfrowej komunikacji z klientem na https://komunikacjamasowa.assecods.pl/