LEO CMS (Contract Management System)

O PRODUKCIE

LEO CMS – (Contract Management System) – to aplikacja dla działów operacyjnych (back office) firmy leasingowej, kompleksowo wspierająca obsługę kontraktów leasingowych; jest systematycznie poszerzana o moduły dodatkowe, ułatwiające firmom leasingowym realizację różnorodnych zadań biznesowych, niezależnie od ich profilu czy wielkości.

Architektura oparta na potrzebach Klientów

Instytucje finansowe oczekują rozwiązań IT, które zapewnią im sprawne prowadzenie bieżących działań biznesowych we wszystkich obszarach funkcjonowania. Ważne jest dla nich również to, by poszczególne elementy systemu były ze sobą zintegrowane, a współpraca pomiędzy nimi intuicyjna i zautomatyzowana. Mając to na uwadze, nasz system IT zaprojektowaliśmy tak, aby spełniał wszystkie potrzeby firm leasingowych w zakresie funkcjonalnego oprogramowania. Efektem jest spójny system informatyczny złożony ze współpracujących ze sobą warstw.

Centralna baza danych

Baza danych stanowi jądro całego systemu. Zapewnia szybkie, stabilne i precyzyjne działania wszystkich pozostałych warstw oraz współdzielenie danych pomiędzy jego częściami. Program może pracować w oparciu o narzędzia bazodanowe Oracle, MS SQL, Interbase.

Główne programy wspierające działania back office

LEO CMS (Contract Management System), LEO LG (General Ledger) oraz LEO CFM (Car Fleet Management) stanowią centrum proponowanych rozwiązań dla sektora leasingowego. Umożliwiają one naszym klientom skuteczną realizację różnorodnych zadań z zakresu back office, a przede wszystkim obsługę umów leasingowych wraz z dodatkowymi produktami, jak np. wynajem krótkoterminowy/długoterminowy, dzierżawa, zarządzanie flotą samochodową, różnego rodzaju ubezpieczenia (AC/OC/NW/Assistance, GAP, Life), likwidacja szkód komunikacyjnych, przeglądy i naprawy serwisowe, samochody zastępcze, wymiana opon oraz karty paliwowe.

Aplikacje webowe wspierające obszar back office

Pakiet aplikacji webowych LEO Front End zintegrowany z core systemu zapewnia efektywną realizację działań strefy front office, tj. optymalizację pracy wszystkich osób zaangażowanych w obsługę klienta, czyli: sprzedawców oraz ich menadżerów, jak również rzeczoznawców i analityków, a także administratorów. Dzięki naszym aplikacjom sieć sprzedaży firmy leasingowej może sprawnie i skutecznie prowadzić swój biznes.

Moduły dodatkowe

Istotną rolę w systemie odgrywają moduły dodatkowe Systemu LEO CMS. Ich wykorzystanie pozwala zarządzać wieloma wyspecjalizowanymi procesami, jak np.: windykacja, ocena klienta/transakcji/przedmiotu, zabezpieczenia, import/eksport danych czy automatyzacja wielu ręcznych czynności itd. Z długiej listy modułów dodatkowych Klient może dowolnie wybierać te najlepiej dopasowane do jego indywidualnych potrzeb.

Oferujemy następujące moduły dodatkowe:

  • Accrued Income & Commision (AIC)
  • Analizy scoring / rating (SRS)
  • Eksport z bazy danych (DEM)
  • Eurotax
  • Fiskalizacja faktur (wydruk faktur na drukarce fiskalnej)
  • Import danych do rejestru GIIF (UOPPP)
  • Import polis – rozkład finansowania składki
  • Import polis ubezpieczeniowych (IPU)
  • Kanał dystrybucji – eksport do XML (KD XML)
  • Kanał dystrybucji – email z XML (KD MAIL XML)
  • Kanał dystrybucji email (KD MAIL)
  • Kanał dystrybucji faktur (KD)
  • Kanał dystrybucji wydruk do pdf (KD PDF)
  • Kontrakty rozliczane w walucie (E2E)
  • Moduł prefinansowania
  • Moduł regularnego kończenia umów (New RCT)
  • Naliczanie i księgowanie rezerw (PCM)
  • Obsługa płatności przychodzących – Speed Collect (SCM)
  • Parkowanie Faktur/Faktury zakupu (PJM)
  • Płatności wychodzące (PMS)
  • Polecenie zapłaty Direct Debit (DDM)
  • Prowizje i partycypacje (PP)
  • Przetwarzanie automatyczne Batch Process System (BPS)
  • Rozliczenia międzyokresowe (RMK)
  • Stock For Agents (SFA)
  • Task Managment System (TMS)
  • Uwierzytelnianie z Windows (LDAP, single-sign-one)
  • Weryfikacja klienta w G2I (ACM)
  • Windykacja (VMM)
  • Wypowiadanie umów (ECT)
  • Zabezpieczenia (CMM)

Warstwa raportująca

Nie ma wątpliwości, że ogromny wpływ na podejmowanie strategicznych decyzji w instytucji finansowej ma analiza bieżącej działalności. Firmom korzystającym z naszego Systemu oferujemy możliwość generowania różnorodnych raportów za pomocą zaawansowanych narzędzi, takich jak Crystal Reports.

Zapraszamy do zapoznania się z przykładowymi raportami:

  • harmonogram umowy
  • rozliczenie umowy w przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy
  • umowy zawarte w danym okresie z głównym wartościami finansowymi
  • lista wystawionych faktur w podziale na typy
  • odzyski windykacyjne
  • kończące się polisy
  • wynik oceny Scoring Rating
TECHNOLOGIA

Zastosowane technologie i rozwiązania systemowe w środowisku pracy LEO CMS:

Główna aplikacja:

  • system operacyjny: Windows XP +,
  • baza danych SQL: ORACLE
  • Delphi 2007, Delphi XE5,

CoreLEO (zabezpieczenia, integralność, automatyzacja)

  • system operacyjny windows / linux 64 bit
  • jBoss EAP 6+/WildFly 10+
  • Java 1.7
  • baza danych SQL: ORACLE 11+

Główna aplikacja działa jako aplikacja desktopowa (gruby klient) napisana w architekturze klient-serwer w połączeniu z bazą danych ORACLE. Aplikacja zazwyczaj udostępniana jest za pomocą zdalnego dostępu przez Citrix XenApp, MS RemoteAPP lub bezpośrednio z pulpitu zdalnego. Wraz z aplikacją udostępniany jest także moduł Core LEO, którego zadaniem jest centralne zarzadzanie zabezpieczeniami, integralnością danych oraz wsparciem automatyzacji prac w systemie.

DANE KONTAKTOWE

Asseco Data Systems S.A.

Biuro w Warszawie
ul. 17 Stycznia 48
02-146 Warszawa

 

 +48 (22) 375 80 06

 +48 (22)  375 80 09

 +48 (22) 375 80 10
leo.sales@assecods.pl

DEMO PRODUKTU

Umów się na prezentację systemu LEO CMS (Contract Management System) z naszymi Konsultantami:

leo.sales@assecods.pl

KORZYŚCI

Optymalizacja i automatyzacja sfery back office

LEO CMS usprawnia wszystkie etapy procesu leasingowego i umożliwia oferowanie praktycznie każdego produktu finansowego, np. leasing operacyjny/finansowy, wynajem, dzierżawa, pożyczka, ubezpieczenia (ubezpieczenia komunikacyjne (AC/OC/NW/Assistance), GAP, Life), dodatkowe serwisy.

Dopasowanie systemu do własnego biznesu

LEO CMS udostępnia ponad 2 000 parametrów konfiguracyjnych, technologię AWL, otwarty silnik kalkulacyjny, itd. Pozwalają one dostosować program do indywidualnej specyfiki instytucji leasingowej.

Dopasowanie programu do indywidualnych preferencji użytkownika

System LEO CMS dzięki definiowaniu drzewa widoków, konfigurowaniu paneli wizualizacyjnych czy zastosowaniu własnej stylistyki kolorystycznej sprawia, że w prosty sposób można dopasować go do własnego stanowiska pracy.

Prostota obsługi

Przejrzysty i intuicyjny interface, kreatory wykonywania operacji, panele widokowe, rozbudowane możliwości wyszukiwania, sortowania i filtrowania danych w trybie on-line, procesy masowe i automatyzacja pracy sprawiają, że obsługa Systemu LEO CMS jest niezwykle sprawna i prosta.

Pozyskiwanie i analiza danych

Zawarta w warstwie wizualizacyjnej technologia AWL umożliwia filtrowanie, kaskadowe grupowanie i eksport danych na zewnątrz, co pozwala w łatwy sposób tworzyć proste raportowanie on-line. Zintegrowanie Systemu LEO z narzędziami do raportowania, takimi jak Crystal Reports, rozszerza te możliwości na pełne spektrum pozyskiwania danych z centralnej bazy danych.

Wielojęzyczność i multiwalutowość

LEO CMS dostępny jest m.in.: w języku polskim, angielskim, rosyjskim i czeskim, a dodanie kolejnego języka nie wymaga przebudowy systemu i zajmuje zaledwie kilka dni. Wielojęzyczność dotyczy kilku poziomów systemu, tj. bazy danych, generowanych dokumentów oraz tworzonych raportów i zestawień. Te ostatnie generowane są w następujących językach: polskim, angielskim, rosyjskim, ukraińskim, czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim, litewskim, łotewskim, estońskim, francuskim oraz niemieckim. Wprowadzenie waluty systemowej i obsługa umów wielowalutowych pozwala na używanie systemu w różnych krajach, nie tylko w Polsce.

OFERTA

Chcesz wdrożyć System LEO CMS w swojej firmie? Masz dodatkowe pytania? Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Handlowym, który z chęcią udzieli wszystkich dodatkowych informacji: e-mail: leo.sales@assecods.pl

REALIZACJE

Firma Asseco Data Systems S.A. (dawniej ADH-Soft sp. z o.o.) jest od kilkunastu lat naszym niezawodnym partnerem biznesowym. Oprogramowanie dla firm leasingowych (LEO, TIGER) autorstwa firmy Asseco Data Systems S.A (dawniej ADH-Soft) jest podstawowym systemem informatycznym używanym w naszej firmie. Zintegrowanie wszystkich obszarów biznesowych w jednym systemie oraz jego szybki i permanentny rozwój są jednym z podstawowych czynników naszego sukcesu na rynku.

Witold Kulczycki
Prezes Zarządu Mercedes-Benz Bank Polska S.A.
Mercedes-Benz Leasing Polska sp. z o.o.

 

Współpraca naszej firmy z firmą Asseco Data Systems S.A (dawniej ADH-Soft) trwa od 12 lat. Jest ona dostawcą systemu korowego naszej firmy. Na przestrzeni wielu lat współpracy zrealizowaliśmy wiele projektów mających na celu dostosowanie oprogramowania do aktualnie panujących trendów na rynku leasingowym. Podczas realizacji tych zadań pracownicy Asseco Data Systems S.A (dawniej ADH-Soft) wykazali się doskonałą znajomością zagadnień biznesowych związanych z branżą leasingową.

Marek Bauer
Członek Zarządu
VB Leasing Polska S.A.

 

  • Toyota Leasing Poland
  • Volvo Financial Services Poland – region: VFS Central & East Europe)
  • RCI Leasing (Renalut Credit International)
  • Volkswagen Leasing
  • Mercedes-Benz Leasing Poland
  • BMW Financial Services Poland
  • Caterpillar Financial Services Poland
  • PKO Leasing
  • BNP Paribas Lease Group (+ other companies of BNP Group: CNH, Claas, Bank BGŻ BNP)
  • ING Lease
  • IDEA Leasing
  • De Lage Landen Leasing (+ ther companies of Rabo Bank Group: Athlon, Agco)
  • Santander Consumer Multirent
  • SGB Leasing
  • Siemens Finance