Opis Obszaru

Dostarczamy usługi potwierdzające tożsamość osób i firm w Internecie znanych pod marką Certum. Oferujemy usługi zapewniające wiarygodność i bezpieczeństwo dokumentów, plików oraz urządzeń komputerowych. Certum od 2002 r. znajduje się na światowej liście zaufanych centrów certyfikacji i obsługuje klientów z kilkudziesięciu krajów. Posiada pieczęć WebTrust dla usług certyfikacyjnych takich jak: SSL, SMIME, Code Signing, VPN i e-podpis kwalifikowany oraz pieczęć WebTrust Extended Validation dla certyfikatów EV SSL.

Dane Kontaktowe

 +48 91 480 13 40

Oferujemy następujące produkty:

Pierwsza w Polsce

Kwalifikowana usługa zdalnego
kwalifikowanego podpisu elektronicznego
zgodna z wymaganiami eIDAS

SimplySign to zdalny podpis elektroniczny, który pozwala na podpisywanie dokumentów za pomocą smartfona lub tabletu. Wystarczy zainstalować aplikację SimplySign i w dwóch krokach podpisywać dokumenty. Zdalny podpis elektroniczny od Certum zapewnia 100% mobilności, oszczędność czasu, a przy tym gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych on-line. To własny, osobisty podpis w cyfrowym świecie. Ma taką samą ważność oraz moc prawną jak własnoręczny podpis – czyli wywołuje skutki prawne. Jest przypisany jednej osobie i jej danym osobowym i zawsze można go zweryfikować. Zdalny podpis elektroniczny daje w praktyce możliwość podpisywania i nadawania mocy prawnej wszelkim e-dokumentom kilkoma dotknięciami ekranu – bez dodatkowego fizycznego urządzenia w postaci tokena lub czytnika i karty.

Jak działa SimplySign? To proste!

Zdalny podpis elektroniczny jest tak samo wiążący, jak podpis własnoręczny – nie tylko w Polsce, ale również na terenie całej Unii Europejskiej. Potwierdza to międzynarodowe rozporządzenie eIDAS (Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 roku). Aplikacja SimplySign zapewnia pełną integralność treści podpisywanego dokumentu. Można mieć więc pewność, że nikt nie będzie ingerował w żadne zapisy, a e-podpis nie zostanie podrobiony.

SimplySign jest przygotowany do współpracy z systemami urzędów (m.in.: ePUAP, ZUS, GIODO, eKRS, e-DEKLARACJE2) i administracji, jak również do wymiany dokumentów między przedsiębiorstwami. Za pomocą SimplySign można bezpiecznie niezależnie od miejsca i czasu podpisać dokumenty, takie jak np.:

  • umowy cywilno-prawne,
  • umowy leasingowe,
  • zlecenia,
  • oferty,
  • zamówienia,
  • faktury oraz inne dokumenty finansowe,
  • e-Deklaracje czy JPK [Jednolity Plik Kontrolny],
  • dokumenty medyczne,
  • korespondencję z urzędami administracji publicznej,
  • i wiele więcej.

SimplySign w Twoim biznesie

 

Dostępne API

SimplySign to proste, szybkie i skuteczne rozwiązanie, szczególnie dla segmentu Enterprise.
Podpis może być bezproblemowo zintegrowany z dowolnym systemem transakcyjnym
(np. bankowym) czy systemem obiegu dokumentów.

SimplySign

chcesz wiedzieć więcej, wejdź na:

simplysign.pl oraz simplysign.com

 

Certyfikaty CERTUM SSL/TLS – to certyfikaty bezpieczeństwa, które zabezpieczają transmisję poufnych danych w Internecie, takich jak: login/hasło do logowania, numery kart kredytowych, Imię i Nazwisko, itp. przed przechwyceniem przez niepowołane osoby.

Certyfikat Certum SSL:

  • zapewnia wysoki stopień ochrony i uwierzytelniania – rekomendowany do ochrony serwerów baz danych, stron WWW, korporacyjnych i biznesowych oraz e-sklepów,
  • pomaga spełnić wymóg ustawy o ochronie danych osobowych,
  • wspiera ochronę przed: phishingiem, oszustwami online, fałszowaniem i przechwyceniem danych.

W naszej ofercie znajdują się następujące rodzaje certyfikatów CERTUM SSL w wersjach wildcard oraz multidomain:

  • Certyfikat CERTUM Commercial SSL (DV)
  • Certyfikat CERTUM Trusted SSL (OV)
  • Certyfikat CERTUM Premium EV SSL (EV)

 

 

 

 

 

 

Certyfikat ID – Uwierzytelnia i potwierdza tożsamość jego właściciela w Internecie, zawiera zbiór określonych danych identyfikacyjnych takich jak: imię i nazwisko, e-mail czy nazwa firmy, poświadczonych przez Zaufaną Trzecią Stronę. Certum jako pierwsze CA w Polsce oferuje pieczęć firmową – czyli specjalny certyfikat ID, który zawiera tylko i wyłącznie dane firmowe takie jak np.: Nazwa Firmy/Oddział firmy/e-mail firmowy.

Certyfikaty ID służą do:

  • prowadzenia bezpiecznej korespondencji e-mailowej (bez obawy przed przechwyceniem, przeczytaniem lub sfałszowaniem wiadomości, dokumentów elektronicznych i plików)
  • podpisywania i autoryzowania wszystkich e-Dokumentów np.: faktury, PDF.
  • logowania się do systemów on-line przez WWW np.: konto bankowe, serwisy WWW

 

W naszej ofercie znajdują się następujące rodzaje certyfikatów ID:

  • Certyfikat Basic ID
  • Certyfikat Professional ID
  • Certyfikat Enterprise ID – pieczęć firmowa

 

 

 

 

 

 

Certyfikaty Code Signing – Certyfikaty umożliwiające twórcom oprogramowania cyfrowe podpisanie oryginalnego kodu, a odbiorcom zweryfikowanie integralności danych na podstawie cyfrowego podpisu. Eliminują tym samym anonimowość aplikacji publikowanych w Internecie oraz zapewniają użytkownika końcowego, że program nie został zmodyfikowany (np. przez osoby nieuprawnione oraz wirusy) od momentu jego podpisania przez wydawcę.

Certyfikaty Certum Code Signing są kompatybilne z wszystkimi popularnymi formatami w tym m.in. Adobe Air, Java, Microsoft Authenticode (Kernel-Mode), Apple, Mozilla, Linux, MS Office Macro and VBA.

Oferujemy następujące rodzaje certyfikatów Code Signing:

  • Open Source Code Signing
  • Certyfikat Standard Code Signing
  • Certyfikat Microsoft Code Signing

 

 

 

 

 

 

 

Certyfikat VPN (ang. Virtual Private Network, Wirtualna Sieć Prywatna) – certyfikat umożliwiający tworzenie w sieci lokalnej (LAN) lub publicznej sieci (Internet) rodzaj prywatnego tunelu, przez który użytkownicy końcowi lub urządzenia sieciowe mogą bezpiecznie przesyłać poufne dane.

 

Oferujemy następujące rodzaje cetryfikatów VPN:

  • Certyfikat IPSec Client – certyfikat identyfikujący określoną osobę, który umożliwia jej korzystanie z wirtualnych sieci prywatnych (VPN). Certyfikat ten umożliwia, za pomocą protokołu IPSec, uzyskanie bezpiecznego połączenia pomiędzy użytkownikiem a urządzeniem sieciowym.
  • Certyfikat Trusted VPN urządzenia sieciowego (routera) wydany przez Zaufaną Trzecią Stronę – certyfikat ten potwierdza tożsamość routera w sieci lokalnej lub Internecie, zawiera jego nazwę oraz może zawierać adres IP oraz dane właściciela.

 

 

 

 

 

 

 

Podpis Elektroniczny – to własny, osobisty podpis w cyfrowym świecie, który uwierzytelnia jego właściciela. Ma on taką samą ważność oraz moc prawną jak podpis odręczny i dzięki temu może być wykorzystywany np. do oficjalnego podpisywania i nadawania mocy prawnej wszelkim dokumentom, które funkcjonują w wersji elektronicznej.

Podpis elektroniczny ma zastosowanie m.in. w:

  • Składaniu e-deklaracji ZUS,
  • Składaniu e-deklaracji podatkowych,
  • Podpisywaniu faktur elektronicznych,
  • Podpisywaniu umów,
  • Składaniu pism, podań i innych formularzy rejestracyjnych m.in. do jednostek takich jak: sądy, KRS, CEIDG, GIODO, urząd patentowy oraz innych urzędów administracji publicznej.

W ofercie Certum dostępne są następujące rodzaje zestawów:

  • Zestaw Mini – przenośne urządzenie idealne dla osób szukających rozwiązań mobilnych,certummini
  • Zestaw Standard – klasyczne urządzenie przeznaczone dla osób pracujący w biurze/domu.certumstandard

Szkolenie z eIDAS 

Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników wiedzy odnośnie zmian w przepisach dotyczących identyfikacji elektronicznej i uwierzytelniania danych, wprowadzanych w związku z unifikacją tych przepisów w Unii Europejskiej (rozporządzenie eIDAS).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szkolenie z Podpisu Elektronicznego

Chcesz się nauczyć, jak instalować podpis elektroniczny i jak go używać w codziennej pracy, a także jak zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu, używając produktów Certum? Dowiesz się tego dzięki e-Akademii Certum.

 

Szkolenie z ePodpisu oraz inne szkolenia w ramach eAkademi Certum:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Karty – umożliwiają wykorzystanie najnowocześniejszych technologii z dziedziny ochrony danych i identyfikacji. Charakteryzują się zarówno wysokim bezpieczeństwem jak i wydajnością. Przechowywane klucze użytkownika, chronione są algorytmem RSA o długości do 2048 bitów. Inteligentne karty używane są między innymi do: przechowywania certyfikatów, podpisywania i szyfrowania dokumentów oraz poczty, uwierzytelniania użytkownika oraz wszelkich pozostałych zastosowań wymagających wysokiego bezpieczeństwa.
Oferujemy następujące karty:

  • stykowe – mikroprocesorowa karta z systemem operacyjnym StarCos 3.2
  • hybrydowe – to niezawodne połączenie modułu stykowego ze zbliżeniowym. O wyborze modułu zbliżeniowego decyduje klient. (Mifare 1k, Mifare 4k, Unique, DESFire)
    Realizujemy zamówienia dostawy kart z grafiką klienta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czytniki kart – urządzenia służące do komunikacji między kartą a wybranym komponentem systemu. Oferowane czytniki obsługują karty formatu ID000 oraz ID1 (standard i mini), a także karty zbliżeniowe. W ofercie znajdują się czytniki, które umożliwiają komunikację za pomocą: USB, micro USB, mini jack (3,5 mm), bluetooth, PCMCIA. Dla najwyższego bezpieczeństwa oferujemy czytniki z klawiaturą do nadawania PIN, z wyświetlaczem oraz do odczytu linii papilarnych. Jesteśmy dystrybutorem czytników ACS na rynku polskim.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Znacznik Czasu – usługa ta jest szczególnie przydatna w sytuacjach, gdy data i czas odgrywa ważną rolę przy stwierdzeniu, że dany dokument, umowa lub podpis istniał w danej, konkretnej chwili. Znacznik czasu, to pewnego rodzaju „etykieta” przypięta do dokumentu elektronicznego lub aplikacji, na podstawie, której można bez problemu określić dokładną, wiarygodną datę jego powstania lub sygnowania oraz zabezpiecza przed sfałszowaniem i antydatowaniem.

Główne zastosowania – znakowanie czasem:

  • umów przesyłane w formie elektronicznej do banków, instytucji ubezpieczeniowych i firm partnerskich,
  • podań i wniosków przesyłanych w formie elektronicznej do urzędów administracji publicznej,
  • faktur elektronicznych przesyłanych do odbiorców w formie elektronicznej.

Oferujemy następujące rodzaje Znaczników Czasu:

  • Znacznik Czasu kwalifikowany – wywołuje skutki prawne „daty pewnej” w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Pierwsza w Polsce! Kwalifikowana usługa elektronicznego znacznika czasu zgodna z wymaganiami eIDAS. Usługa kwalifikowanego elektronicznego znacznika czasu świadczona przez Asseco Data Systems S.A. pod marką CERTUM jest zgodna z art. 42 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014r.(eIDAS).
  • Znacznik Czasu niekwalifikowany

 

 

 

 

WebNotarius – usługi związane z podpisem elektronicznym w chmurze to nowa jakość usług PKI (Public Key Infrastructure), umożliwiających zarządzanie dokumentami elektronicznymi, ich elektroniczne podpisywanie, weryfikację dokumentów już podpisanych oraz ich przekazywanie jak i archiwizację. Użytkownicy nie muszą instalować ani aktualizować żadnego oprogramowania by w pełni korzystać z usług związanych z podpisem elektronicznym.

W ramach WebNotarius oferujemy m.in:

  • Możliwość podpisywania i zweryfikowania e-podpisów od zaufanych dostawców z całego świata,
  • Gwarancję korzystania z usługi zgodnej z obowiązującymi normami UE,
  • Dowód weryfikacji podpisu w postaci dokumentu PDF.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Certum CryptoAgent to oprogramowanie służące do składania podpisów cyfrowych z poziomu przeglądarki internetowej. Aplikacja wykorzystuje technologię Java Web Start, dzięki czemu użytkownik nie musi już nic instalować – wystarczy, że naciśnie w link na stronie www, aby ją uruchomić. Za pomocą naszego oprogramowania Certum CryptoAgent można zintegrować funkcjonalność podpisu w swojej aplikacji WWW. Licencja wydawana jest na domenę.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

proCertum Form to oprogramowanie, które umożliwia bezpieczne przesyłanie dowolnych dokumentów elektronicznych z wielu lokalizacji (np. oddziałów firmy) do centralnego serwera. Rozwiązanie to składa się z dwóch podstawowych modułów bazujących na architekturze klient – serwer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Usługi Bezpieczeństwa i Zaufania w liczbach:

2.000.000+

wydanych certyfikatów podpisu elektronicznego, SSL, ID i Code Signing

150.000+

klientów z całego świata

350+

partnerów binesowych w Polsce i za granicą

1.000+

punktów sprzedaży