Opis Obszaru

Dostarczamy usługi potwierdzające tożsamość osób i firm w Internecie znanych pod marką Certum. Oferujemy usługi zapewniające wiarygodność i bezpieczeństwo dokumentów, plików oraz urządzeń komputerowych. Certum od 2002 r. znajduje się na światowej liście zaufanych centrów certyfikacji i obsługuje klientów z kilkudziesięciu krajów. Posiada pieczęć WebTrust dla usług certyfikacyjnych takich jak: SSL, SMIME, Code Signing, VPN i e-podpis kwalifikowany oraz pieczęć WebTrust Extended Validation dla certyfikatów EV SSL.

Dane Kontaktowe

 +48 91 480 13 40

Oferujemy następujące produkty:

Pieczęć elektroniczna Certum to usługa zaufania służąca do pieczętowania dokumentów elektronicznych. Rozwiązanie wykorzystuje kwalifikowany certyfikat pieczęci elektronicznej, który w odróżnieniu od podpisu elektronicznego, nie zawiera danych osoby fizycznej, a jedynie dane podmiotu posiadającego osobowość prawną (tj. firmy, organizacji, podmiotu administracji publicznej).

 

Pieczęć dedykowana jest:

  • firmom,
  • organizacjom,
  • jednostkom samorządu terytorialnego,
  • podmiotom administracji publicznej.

Pieczęć elektroniczna to efektywne narzędzie zapewniające:

  • integralność – zabezpieczenie danych oraz dokumentów elektronicznych przed zmianą
  • wiarygodność – identyfikacja tożsamości przedsiębiorstwa /organizacji  w świecie elektronicznym
  • niezaprzeczalność– brak możliwości wyparcia się procesu pieczętowania

Zgoda z europejskim rozporządzeniem eIDAS

Usługa jest zgoda z europejskim rozporządzeniem eIDAS, dzięki czemu dokumenty opieczętowane pieczęcią elektroniczną zachowują pełną moc prawną oraz dowodową.

Pieczęć elektroniczna służy do pieczętowania:

  • oficjalnej firmowej korespondencji elektronicznej
  • faktur elektronicznych
  • dokumentów (w różnych formatach m.in: PDF ,DOC ,DOCx, XLS, XLSx, TXT, ODT, ODS, WPS, CSV):
    – oficjalnych dokumentów  (Zarządzenia, Statuty, Sprawozdania finansowe, Prospekty)
    – dokumentów prawnych (Akty prawne, dokumenty normatywne)
    – ofert handlowych
    – folderów reklamowych / ulotek produktowych w PDF
    – powiadomień / wyciągów bankowych / ubezpieczeń / polis/ potwierdzeń

 

Korzyści:

  • Budujesz zaufanie i wiarygodność swojego przedsiębiorstwa.
  • Zwiększasz rozpoznawalność swojej firmy na rynku
  • Korzystasz z narzędzia rozpoznawalnego jako zaufane na całym świecie
  • Gwarantujesz wysoki poziom bezpieczeństwa.
  • Posiadasz możliwość automatyzacji procesów.
  • Poprawiasz efektywność procesów – oszczędzasz czas i pieniądze.
  • Pieczętujesz dokumenty danymi firmy, dzięki czemu Twoje dane personalne są ukryte.

 

  

Pierwsza w Polsce

Kwalifikowana usługa zdalnego
kwalifikowanego podpisu elektronicznego
zgodna z wymaganiami eIDAS

SimplySign to mobilny podpis elektroniczny, który pozwala na podpisywanie dokumentów za pomocą smartfona lub tabletu. Wystarczy zainstalować aplikację SimplySign i w dwóch krokach podpisywać dokumenty. Zdalny podpis elektroniczny od Certum zapewnia 100% mobilności, oszczędność czasu, a przy tym gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych on-line. To własny, osobisty podpis w cyfrowym świecie. Ma taką samą ważność oraz moc prawną jak własnoręczny podpis – czyli wywołuje skutki prawne. Jest przypisany jednej osobie i jej danym osobowym i zawsze można go zweryfikować. Zdalny podpis elektroniczny daje w praktyce możliwość podpisywania i nadawania mocy prawnej wszelkim e-dokumentom kilkoma dotknięciami ekranu – bez dodatkowego fizycznego urządzenia w postaci tokena lub czytnika i karty.

Jak działa SimplySign? To proste!

Zdalny podpis elektroniczny jest tak samo wiążący, jak podpis własnoręczny – nie tylko w Polsce, ale również na terenie całej Unii Europejskiej. Potwierdza to międzynarodowe rozporządzenie eIDAS (Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 roku). Aplikacja SimplySign zapewnia pełną integralność treści podpisywanego dokumentu. Można mieć więc pewność, że nikt nie będzie ingerował w żadne zapisy, a e-podpis nie zostanie podrobiony.

SimplySign jest przygotowany do współpracy z systemami urzędów (m.in.: ePUAP, ZUS, GIODO, eKRS, e-DEKLARACJE2) i administracji, jak również do wymiany dokumentów między przedsiębiorstwami. Za pomocą SimplySign można bezpiecznie niezależnie od miejsca i czasu podpisać dokumenty, takie jak np.:

  • umowy cywilno-prawne,
  • umowy leasingowe,
  • zlecenia,
  • oferty,
  • zamówienia,
  • faktury oraz inne dokumenty finansowe,
  • e-Deklaracje czy JPK [Jednolity Plik Kontrolny],
  • dokumenty medyczne,
  • korespondencję z urzędami administracji publicznej,
  • i wiele więcej.

SimplySign w Twoim biznesie

 

Dostępne API

SimplySign to proste, szybkie i skuteczne rozwiązanie, szczególnie dla segmentu Enterprise.
Podpis może być bezproblemowo zintegrowany z dowolnym systemem transakcyjnym
(np. bankowym) czy systemem obiegu dokumentów.

SimplySign

chcesz wiedzieć więcej, wejdź na:

simplysign.pl oraz simplysign.com

 

Certyfikaty E-mail ID(S/SMIME) – są elektronicznym dokumentem tożsamości uwierzytelniającym danego użytkownika w sieci Internet, zawierającym zbiór określonych danych identyfikacyjnych, poświadczonych przez Zaufaną Trzecią Stronę i powiązaną z określoną parą kluczy kryptograficznych.

 

Dzięki certyfikatom E-mail ID (S/SMIME):

  • potwierdzasz swoją tożsamości w sieci
  • zapobiegasz fałszowaniu treści
  • szyfrujesz wiadomości
  • udowadniasz pochodzenie wiadomości
  • bezpiecznie komunikujesz
  • zyskujesz możliwość logowania do systemów online i offline
  • jesteś wiarygodny

 

Twoja prywatność w sieci

Prywatność jest dobrem osobistym, o które dbamy na co dzień. Nie inaczej powinno być w sieci. Nie pozwól, by osoby trzecie miały wgląd do treści Twoich wiadomości, fałszowały je bądź wykorzystywały przeciwko Tobie.

 

Bezpieczeństwo Twojej korespondencji

Zarówno w rzeczywistości, jak i w Internecie, pragniesz czuć się bezpiecznie. E-mail ID to najwyższy poziom bezpieczeństwa, zagwarantowany przez odpowiednią weryfikację danych takich jak adres e-mail oraz dane osobowe. Nasz produkt jest skuteczną ochroną przed sfałszowaniem wiadomości. Certyfikat jest zabezpieczony wysoką gwarancją finansową.

 

Wiarygodność Twojej osoby

Zdobądź zaufanie swoich partnerów biznesowych i zadbaj o nie również w kontaktach prywatnych. Dzięki naszemu produktowi odbiorca Twojej wiadomości będzie mógł odczytać ją bez żadnych obaw.

 

W naszej ofercie znajdują się następujące rodzaje certyfikatów ID:

  • Certyfikat E-mail ID Individual
  • Certyfikat E-mail ID Business

 

Certyfikaty Code Signing – Certyfikaty umożliwiające twórcom oprogramowania cyfrowe podpisanie oryginalnego kodu, a odbiorcom zweryfikowanie integralności danych na podstawie cyfrowego podpisu. Eliminują tym samym anonimowość aplikacji publikowanych w Internecie oraz zapewniają użytkownika końcowego, że program nie został zmodyfikowany (np. przez osoby nieuprawnione oraz wirusy) od momentu jego podpisania przez wydawcę.

Certyfikaty Certum Code Signing są kompatybilne z wszystkimi popularnymi formatami w tym m.in. Adobe Air, Java, Microsoft Authenticode (Kernel-Mode), Apple, Mozilla, Linux, MS Office Macro and VBA.

 

Dlaczego warto?

  • Wiarygodna identyfikacja twórcy oprogramowania
  • Ochrona użytkownika przed pobraniem szkodliwego
  • Cyfrowe podpisywanie kodu i aplikacji
  • Eliminuje komunikaty systemowe typu: „Nieznany wydawca”, „Niebezpieczne oprogramowanie”
  • Weryfikacja danych użytkownika/organizacji
  • Podpisywanie kodu i aplikacji dla systemów Windows 32 i 64
  • Certyfikat krosscertyfikowany przez Microsoft
  • Usuwanie komunikatu systemowego Microsoft SmartScreen Filter®

Oferujemy następujące rodzaje certyfikatów Code Signing:

  • Open Source Code Signing
  • Certyfikat Standard Code Signing
  • Certyfikat EV Code Signing
  • (NOWOŚĆ!) Standard Code Signing w chmurze
  • (NOWOŚĆ!) EV Code Signing w chmurze

 

 

 

 

Znacznik Czasu – to usługa przydatna w sytuacjach, gdy data odgrywa ważną rolę przy weryfikacji i uwiarygodnianiu różnego rodzaju dokumentów, umów czy certyfikatów. To pewnego rodzaju „etykieta” przypięta do dokumentu elektronicznego lub aplikacji, na podstawie której można bez problemu określić dokładną, wiarygodną datę jego powstania lub sygnowania.

Główne zastosowania – znakowanie czasem:

  • umów przesyłane w formie elektronicznej do banków, instytucji ubezpieczeniowych i firm partnerskich,
  • podań i wniosków przesyłanych w formie elektronicznej do urzędów administracji publicznej,
  • faktur elektronicznych przesyłanych do odbiorców w formie elektronicznej.

Oferujemy następujące rodzaje Znaczników Czasu:

  • Znacznik Czasu kwalifikowany – wywołuje skutki prawne „daty pewnej” w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Pierwsza w Polsce! Kwalifikowana usługa elektronicznego znacznika czasu zgodna z wymaganiami eIDAS. Usługa kwalifikowanego elektronicznego znacznika czasu świadczona przez Asseco Data Systems S.A. pod marką CERTUM jest zgodna z art. 42 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014r.(eIDAS).
  • Znacznik Czasu niekwalifikowany

 

 

 

 

Podpis Elektroniczny – to własny, osobisty podpis w cyfrowym świecie, który uwierzytelnia jego właściciela. Ma on taką samą ważność oraz moc prawną jak podpis odręczny i dzięki temu może być wykorzystywany np. do oficjalnego podpisywania i nadawania mocy prawnej wszelkim dokumentom, które funkcjonują w wersji elektronicznej.

Podpis elektroniczny ma zastosowanie m.in. w:

  • składaniu e-deklaracji ZUS,
  • składaniu e-deklaracji podatkowych,
  • podpisywaniu faktur elektronicznych,
  • podpisywaniu umów,
  • składaniu pism, podań i innych formularzy rejestracyjnych m.in. do jednostek takich jak: sądy, KRS, CEIDG, GIODO, urząd patentowy oraz innych urzędów administracji publicznej.

W ofercie Certum dostępne są następujące rodzaje zestawów:

  • Zestaw Mini – przenośne urządzenie idealne dla osób szukających rozwiązań mobilnych,certummini
  • Zestaw Standard – klasyczne urządzenie przeznaczone dla osób pracujący w biurze/domu.certumstandard

Szkolenie z eIDAS 

Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników wiedzy odnośnie zmian w przepisach dotyczących identyfikacji elektronicznej i uwierzytelniania danych, wprowadzanych w związku z unifikacją tych przepisów w Unii Europejskiej (rozporządzenie eIDAS).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Certyfikaty CERTUM SSL/TLS – to certyfikaty bezpieczeństwa, które zabezpieczają transmisję poufnych danych w Internecie, takich jak: login/hasło do logowania, numery kart kredytowych, Imię i Nazwisko, itp. przed przechwyceniem przez niepowołane osoby.

Certyfikat Certum SSL:

  • zapewnia wysoki stopień ochrony i uwierzytelniania – rekomendowany do ochrony serwerów baz danych, stron WWW, korporacyjnych i biznesowych oraz e-sklepów,
  • pomaga spełnić wymóg ustawy o ochronie danych osobowych,
  • wspiera ochronę przed: phishingiem, oszustwami online, fałszowaniem i przechwyceniem danych.

W naszej ofercie znajdują się następujące rodzaje certyfikatów CERTUM SSL w wersjach wildcard oraz multidomain:

  • Certyfikat CERTUM Commercial SSL (DV)
  • Certyfikat CERTUM Trusted SSL (OV)
  • Certyfikat CERTUM Premium EV SSL (EV)

 

 

 

 

Szkolenie z Podpisu Elektronicznego

Chcesz się nauczyć, jak instalować podpis elektroniczny i jak go używać w codziennej pracy, a także jak zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu, używając produktów Certum? Dowiesz się tego dzięki e-Akademii Certum.

 

Szkolenie z ePodpisu oraz inne szkolenia w ramach eAkademi Certum:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Karty – umożliwiają wykorzystanie najnowocześniejszych technologii z dziedziny ochrony danych i identyfikacji. Charakteryzują się zarówno wysokim bezpieczeństwem jak i wydajnością. Przechowywane klucze użytkownika, chronione są algorytmem RSA o długości do 2048 bitów. Inteligentne karty używane są między innymi do: przechowywania certyfikatów, podpisywania i szyfrowania dokumentów oraz poczty, uwierzytelniania użytkownika oraz wszelkich pozostałych zastosowań wymagających wysokiego bezpieczeństwa.

 

Oferujemy następujące karty:

  • stykowe – mikroprocesorowa karta z systemem operacyjnym StarCos 3.2
  • hybrydowe – to niezawodne połączenie modułu stykowego ze zbliżeniowym. O wyborze modułu zbliżeniowego decyduje klient. (Mifare 1k, Mifare 4k, Unique, DESFire)
    Realizujemy zamówienia dostawy kart z grafiką klienta.

 

 

 

 

 

 

 

Czytniki kart – urządzenia służące do komunikacji między kartą a wybranym komponentem systemu. Oferowane czytniki obsługują karty formatu ID000 oraz ID1 (standard i mini), a także karty zbliżeniowe. W ofercie znajdują się czytniki, które umożliwiają komunikację za pomocą: USB, micro USB, mini jack (3,5 mm), bluetooth, PCMCIA. Dla najwyższego bezpieczeństwa oferujemy czytniki z klawiaturą do nadawania PIN, z wyświetlaczem oraz do odczytu linii papilarnych. Jesteśmy dystrybutorem czytników ACS na rynku polskim.

W ramach oferty CERTUM znajdują się czytniki do e-Dowodu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WebNotarius – usługi związane z podpisem elektronicznym w chmurze to nowa jakość usług PKI (Public Key Infrastructure), umożliwiających zarządzanie dokumentami elektronicznymi, ich elektroniczne podpisywanie, weryfikację dokumentów już podpisanych oraz ich przekazywanie jak i archiwizację. Użytkownicy nie muszą instalować ani aktualizować żadnego oprogramowania by w pełni korzystać z usług związanych z podpisem elektronicznym.

W ramach WebNotarius oferujemy m.in:

  • Możliwość podpisywania i zweryfikowania e-podpisów od zaufanych dostawców z całego świata,
  • Gwarancję korzystania z usługi zgodnej z obowiązującymi normami UE,
  • Dowód weryfikacji podpisu w postaci dokumentu PDF.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

proCertum Form to oprogramowanie, które umożliwia bezpieczne przesyłanie dowolnych dokumentów elektronicznych z wielu lokalizacji (np. oddziałów firmy) do centralnego serwera. Rozwiązanie to składa się z dwóch podstawowych modułów bazujących na architekturze klient – serwer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wydarzenia

XVIII edycja Konferencji EFPE 2018

 

Europejskie Forum Podpisu Elektronicznego i Usług Zaufania to największa w Europie międzynarodowa konferencja poświęcona elektronicznym usługom zaufania (w tym podpisowi elektronicznemu i PKI) oraz elektronicznej identyfikacji i bezpieczeństwa. Rok rocznie zrzesza międzynarodowe środowisko reprezentujące obszary naukowe, państwowe, samorządowe, unijne oraz biznesowe stając się obowiązkowym punktem spotkań w kalendarzu tychże instytucji.

Zapraszamy na film podsumowujący XVIII edycję konferencji EFPE:

Usługi Bezpieczeństwa i Zaufania w liczbach

3.000.000+

wydanych certyfikatów podpisu elektronicznego, SSL, ID i Code Signing

340.000+

klientów z całego świata

350+

partnerów binesowych w Polsce i za granicą

1.000+

punktów sprzedaży